1. |
Дідовик М. В. Наступність фізико-математичної підготовки в ліцеях і вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Дідовик; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.Вперше визначено й теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності фізико-математичної підготовки у ліцеях та ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Розроблено модель, уточнено зміст та запропоновано методику реалізації принципу наступності фізико-математичної підготовки в ліцеях та ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Обгрунтовано шляхи формування навчальної та професійно спрямованої мотивації фізико-математичної підготовки в освітній системі "ліцей - ВНЗ". Доведено, що впровадження розробленої методики реалізації наступності фізико-математичної підготовки в ступеневій системі освіти "ліцей - ВНЗ" сприяє підвищенню рівня та професійного спрямування фізико-математичної підготовки учнів ліцею та студентів ВНЗ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)7,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350206 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Сільвейстр А. М. Сучасні інформаційні технології навчання у формуванні фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в СЗШ / А. М. Сільвейстр, С. М. Рибак, М. В. Дідовик // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 236-244. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Висвітлено педагогічний досвід та досвід творчих учителів, який показує, що найбільш продуктивною формою уроку вивчення нового матеріалу з фізики є використання сучасних інформаційних технологій навчання. Зазначено, що форма проведення уроку такого типу - одна із найскладніших і трудомістких: вона потребує від вчителя високої професійної підготовки, прогнозування та передбачення можливих варіантів пояснення матеріалу та ретельного добору питань, які будуть розглядатися на уроці. Наведено опис педагогічного програмного засобу з теми "Геометрична оптика". Освещен педагогический опыт и опыт творческих учителей, который показывает, что наиболее продуктивной формой урока изучения нового материала по физике является использование современных информационных технологий обучения. Указано, что форма проведения урока такого типа - одна из самых сложных и трудоемких: она требует от учителя высокой профессиональной подготовки, прогнозирования и предвидения возможных вариантов объяснения материала и тщательного отбора вопросов, которые будут рассматриваться на уроке. Приведено описание педагогического программного средства по теме "Геометрическая оптика". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + В3 р(4УКР)3-25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Дідовик М. В. Історико-фізична підготовка у професійному навчанні майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / М. В. Дідовик, С М. Рибак // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 226-231. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Детально простежено кількісне наповнення підручників з фізики для СЗШ і ВНЗ історичними матеріалами. Сформульовано відповідні висновки та рекомендації з використання історизмів у навчальному процесі. Тщательно прослежено количественное наполнение школьных и вузовских учебников историческими материалами. Сформулированы соответствующие выводы и рекомендации по использованию историзмов в учебном процессе. Traced in details a quantitative content textbooks on physics for secondary school and university historical materials. Formulate appropriate conclusions and recommendations on using historisms in the learning process. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
|